Mac 08, 2009

S . E . P . A . H

S = siapa
E = engkau
P = pun
A = aku
H = hairan

wah sepah menang RAJA LAWAK..
x sia2 aku sokong diowg dari mula..
tapi kemenangan diowg telah membuatkan skali lagi orang KULAI memang besh..
sbelum ni KULAI mane nak tekenal..
memang sronok hidup kat kulai..
ha??
mana aku tau KULAI ni..
kulai tu gak tempat aku lahir..
aku lahir kat umah nenek aku kat FELDA BUKIT BATU..
kalo nak g JB..
ada highway kuar SEDENAK..
kalo kuar2 highway tu memang dekat la ngan kampung aku..

semenjak MAWI menang AF3..
KULAI jadik makin bz time hari RAYA..
jalan makin JEM..
sbb sume nak beraya umah MAWI..
eleh apalah sangat MAWI tu di mata orang kampung die..
cume KETUA KAMPUNG je yang sibuk2 pasal MAWI tu..
yelah..
boeh promote kampung sendiri..
ni SEPAH plak menang..
betambah2 jemla kat KULAI tu..
nak g beraya umah SEPAH(kalo ko rasa nak kenal sape ahli sepah klik le)..

tapi yang aku nak cite ialah keSTYLOan mamat KOT..
aku x knal sangat nama diowang..
yang sore cam ramli sarip tu slalu mamat tu panggil ngok(ke noor)..
yang kecik tu shuib..
yang tu mamat kot..
aku suka ayat die..
"mak, abah, saya x dapat bagik ijazah, tapi malam ni saya dah menang"
and the coolest part is dia TAKBIR 3x..
"ALLAHUAKBAR,ALLAHUAKBAR,ALLAHUAKBAR"
slalunya kalo orang menang dia akan cakap camni..
so CINOI amacam..
dah berubah dah tanggapan lu..
haha..



peeslashass wa tak sangka jihan akak akmal hamdi(zakiah tau x ni)..kalo wa tau wa undi die beb..xpun kamdi bley bawak wa naik NAZA BLADE

3 ulasan:

zAkiAh_AbDuL berkata...

SAYA TAHU LA jihan kakak akmal!! hehehe

HYKAL berkata...

saYa baru taU..
x sYok..

Qi_Cinoi.Lavigne berkata...

ahaha..
ye r..tpaku dah ckp kan, MOSTLY akan jwb camtu..SEPAH x tergolong dalam golongan itu. jawapan bijak!
ahahaha