Mac 05, 2009

Post Pagi-Pagi (3P)

pagi pagi yang indah begini kita menjiwangkan diri..
jom layan lagu tak mungkin kerana sayang oleh ALYAH..
suke dowh aku dengar lagu ni..
jatuh point aku sebagai punkers tegar..
sume sebab lagu yang berjaya menambat hati ku ini..


alyah - tak mungkin kerana sayang.MP3 - Alyah

Setiba di persimpangan
Langkah kita tak lagi sehaluan
Bermula di saat itu
Tidak senada irama dan lagu

Begitu hidup ini
Tiada yang abadi
Yang patah tumbuh
Yang hilang berganti

Kau telah jauh, jauh dariku
Tiada ruang di hati buatmu
Namun harusku akui
Ada ketika di minda kau menjelma kembali

Sekali segala ada
Ada rindu yang datang tiba-tiba
Tak mungkin kerana sayang
Cuma terganggu oleh perasaan

Begitu hidup ini
Tiada yang abadi
Yang patah tumbuh
Yang hilang berganti

peeslashass budak2 ni panggil wa punk rock jiwang..siot cmonla takkan jadik punk rock x bley jiwang kot

5 ulasan:

Unknown berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
LaiLiE iZaNi berkata...

alamak...aku tergune email company la plak...aduh!!!sori2...

Z berkata...

kenapa saya tidak kenal alyah ni. isk isk

LaiLiE iZaNi berkata...

sori addy, aku delete komen b4 ni...hehehe...nt bos aku lak yg bc...;p

[ a D D y ] berkata...

alyah ni artis oiam..hehe
baru je lagi