Mac 10, 2009

M. a . R . K . o . n . I . K . o . V

slalu gak orang tanya aku apasal email ko markonikov99@yahoo.co.uk..
dan ada gak yang x tanya..
buat buat tahu..
ataupun taknak ambil tahu..

tau x kamu apakah itu markonikov..
ya ia bukan sejenis markaroni..
bukan juga sejenis senjata seperti kalashnikov 47 aka AK47..
itu adalah nama hukum sebenarnya..
hukum ini boleh dipelajari dalam pembelajaran KIMIA..

aku agak membenci KIMIA kerana sangat susah mempelajari subjek tersebut..
sehinggakan aku mendapat 6C..
sket lagi x kredit..
kata orang tua..
untunglah aku mempelajari KIMIA sekali lagi kat matrix N9..
walaupun x pandai..
tapi bolehla sket2 aku menjawab..
kalo tak x lopeh poik masuk UTHM terchenta..

aku sebenarnya agak teruja dengan nama2 pelik..
contoh nama2 pelik yang aku teruja ialah..
WINCOR NIXDORF..
ha..
tau x nama tu..
korang akan berjaya nampak nama tu..
kalo korang g mesin ATM..
korang tengoklah kiri ke kanan ke..
mesti ade..
sebab tu je KAMPENI yang buat mesin ATM kat dunia ni..
masa aku search pasal WINCOR NIXDORF tulah..
5 tahun yang lepas..


mesin ATM Uganda

kalo ko nak tau markonikov rule ni tersangat la pentingnya..
sbb tu la aku memilih markonikov sebab nak jadik insan yang penting..
nak tau lebih lagi baca ini..

peeslashass nama insan yang menemui hukum ini ialah Vladimir Vasilevich Markonikov..orang rusia memang kewl dari US..korang tengok tak cite Valkyrie..walaupun xde kene mengena ngan rusia..tapi cite ni besh..padan muke tom cruise pengkhianat negara

Tiada ulasan: