Mac 23, 2009

Lawak Jam Sebelas

Kisah ini bermula apabila fatin berjumpa dengan seorang pakar kaunseling di tempat dia belajar iaitu salah satu IPT di ibu negara kita ni. So, lepas berjumpa tu, terjadi lah perbualan dia antara mereka berdua.

fatin : doktor, saya tengah marah betul lah

doktor : kenapa ni fatin? cuba cerita kat saya, saya kan pakar kaunseling, ada gelaran doktor lg.. hehe (sambil tersenyum kambing)

fatin : semlm bf sy ajak sy keluar, pastu dia bwk lah sy pegi mkn, (terdiam seketika)

doktor : la.. takkan mcm tu je awk dah marah sgt2 ni?

fatin : bukan, lepas tu dia ajak sy tgk wayang, dalam wayang tu tgn dia mula la "buat kerja"

doktor : "buat kerja"? (saje je buat2 tak phm), buat kerja ape? blh sy tahu?

fatin : alah doktor... takkan tak tau..

doktor : betul tak tau.. tp saya rasa saya blh agak lah.. tp kalau awk tak keberatan apa kata sy berlakon jd bf awk, then baru lah saya blh betul2 menghayati masalah awk ni.. (nak amek kesempatan)

fatin : sy ikut doktor je.. yg penting sy dpt luahkan masalah sy ni..

then pastu... doktor pon mula la "buat kerja" dgn tgn, iaitu dgn meraba2 bukit2 fatin dgn berahi nye. fatin pon mendesah2... selesai je "buat kerja" doktor pon smbg perbualan mereka.

doktor : ok.. then? takkan sebab ni awk marah betul?

fatin : bkn sebab ni doktor, lepas tgk wayang tu dia bwk sy jln2 naek kereta dia.. pastu kitorang berenti kat tempat yg sunyi.. then, dia minta BJ (bg yg tau tu.. tau la ye.. tp aku rase semua tau kot).

doktor : ("peluang lg ni" bisik doktor dlm hati) erm, kalau blh, sy masih lg berminat utk berlakon jd bf awk. so, blh awk BJ kan sy..?

fatin : takde masalah doktor...

then... fatin pon mula la BJ doktor tu sampai lah keluar. suka betul doktor tu

fatin : tp sy tetap marah lg ni..

doktor : la.. takkan sebab BJ? saya rasa awk pon ok jgk kan

fatin : bkn sebab BJ doktor.. cuma lepas tu, dia ajak sy pg rumah sewa dia dan kemudian lepas masuk bilik dia.. ape lg doktor? dia nak "main" lah.. so, kitorang pon main lah

doktor : sy rasa yg ni pun elok awk praktikkan lg sekali dgn menganggap sy bf awk (untung aku)

kemudian doktor dan fatin pon melayar bahtera asmara... selang sejam kemudian lepas dua2 puas mereka sambil berbual lg

doktor : setelah awk terangkan semua td, sy masih lg tak berapa faham kenapa la awk marah betul2 dgn bf awk ni?

fatin : sbnr nye.. lepas kitorang main tu.. bf sy ade bgtau something....... (diam kejap)

doktor : bgtau ape?

fatin : dia kate kat sy... yg dia menghidapi penyakit AIDS!

doktor : what???!!!! kalau mcm ni, skrg sy pon betul2 marah gila babi dgn bf awk tu.. rasa nak bunuh je dia tu!! tidaaaaakkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!



peeslashass klinik dah kuar sampai no9 da..
femes betul klinik ye..

Tiada ulasan: