Mac 02, 2009

MODUS APERANDI

yeah niari cerita lagi pasal modus aperandi..
chop2..modus aperandi ke modus operandi..
x kesahla..
janji lu orang paham..
luorang penah x kene pancing ngan mamat2 ke minah2 ke pasal cuti2 malaysia..
act..



sebenanya diowg ni bley dikatakan marketing yang kuat mengencing..
sebabnya aku nampak dia masuk toilet banyak kali..
untuk masa yang singkat..
takkanlah skejap je BERAK kan..
dah2 bukan..
bukan kencing itu..
tapi AUTA..ataupun TIPU..
okay cara pemancingan..
aku dah kene 2 KALI..
di tempat yang bebeza namun cara yang sangat sama..



1st time aku ngan ADAM..
aku agak terpengaruh gak time tu..
2nd plak aku kene ngan AMIN ngan BED..
yang ngan ADAM tu kat care4 BATU PAHAT..
ngan AMIN ngan BED tu kat GIANT SENAWANG..
first skali diorang mesti pancing lu dengar talk..



membe aku penah keje CELCOM ngan STREAMYX..
stiap pagi ada briefing cane nak pancing orang..
antara caranya ko cakap je dalam masa 2-3 min..
kalo yang x layan xpe carik orang lain..
tapi pastikan die dgr cakap ko..
ko jangan tergagap2 masa 2-3 minit tu..
cakap mesti yakin..



sambung smula..
aku memang suka bagi orang panas..
aku akan layan mamat tu..
biar die cerita..
kasi letih..
pastu aku bidas..
tapi ko kene yakin ngan ap yang ko nak bidas..
sampai die xtau nak jawab apa..



lepas die pancing..
dia akan cakap yang die bagi special kat ko..
nape plak ko yang special..
apasal x awek die ke mak die ke..
tetibe ko plak jadik special kat mata die..
dia bagi harga murah sebab aritu KONONNYE diowg last kat situ..
dengan cara yang sama gak..
dia kuarkan KAD keahlian..
dan die kata tinggal 3 kad je lagi..
dan ko bley pilih mana2 no yang ko suke..


yang kat BP tu berakhir dengan ADAM join bende ni..
stakat ni blum tau pape lagi sebab xde wat trip lagi..
yang kat GIANT tu berakhir ngan wa kata dah nak masuk keje da..
punye die pancing..
pastu aku cakap kalo ade rezki aku ade la..
HAHAHA..
padahal bukan rezki aku..
rezki ko..
soknya aku usha kat GIANT ada lagi booth diowg ni..
POYO dowh..



memula malas plak aku nak cite bende ni..
tapi time tengah lepak tengok KEMENANGAN man U yang x berapa nak bergaya tu..
ada membe RIZAL yang lepak skali..
die bebual ngan RIZAL pasal die nak kene naik COURT..
sebab kes kencing..
die kencing membe die sendri beb..
membe die organize holiday..
pastu mamat ni SONGLAP dwet membe die pastu LARI..
so CUTI pun xde DUET pun kene kebas..
MAKI pun dapat dari orang ramai..
memang wa dapat rasa apa yang membe mamat ni rasa..
so pandai2 la lu carik membe k..





pee slash ass ada bran lu jadik tukang kencing

Tiada ulasan: