Februari 16, 2009

PANAS

panas niari rasa terbakar aku..
ni baru kat dunia..
kalau kat neraka mcm mana..
7 kali ganda beb..
ni aku dah rasa terbakar sebab mungkin
badan aku panas sbb demam..

ha..cane bley demam..
smalam aku g neraka dunia..
wah.. dah tau neraka nak gak pegi kan..
ntahla..hati ni memberontak nak suh jejakkan kaki kat sana..
smalam kat pub se7en atau dalam bahasa melayu tu7uh..
berlansung satu pesta muzik..

seremban pun dah stat gig..
sbelum ni dah ade..
tapi utk zaman indie ni x silap aku adela 3-4 kali..
tapi ni festime aku g kat sban..

mungkin kerana meninggalkan semua solat 5 waktu smalam
harini aku di hukum dengan ALLAH menarik nikmat sihat aku..
aku ingat ade ceramah dl kata..
"kalo ko sakit ke ape ke jgn risau..sbb tu tandanya ALLAH ingat kat ko lagi"
so korang patut risau kalo ko x sakit taun tu..

besh gak band yang perform smalam..
tapi cam bese..
nak masuk je dah macam haram..
ramai gile budak skolah..
aku pun ikut beratur..
xnak kene maki la kiranya..
yela..
dulu time kat matrix aku hampir betumbuk ngan sorang mamat klate ni..
sbb die x beratur..
tapi wa nak takut pe..
wa kat tempat wa ma..


spatutnya gig tu stat kul 1..
tapi korang mesti tau la..
cane perjalanan gig ni..
sah2 lambat..
mst menyimpang pye timing..
so aku pun gerak ngan NUAR LANCER GT..
haha..
budak ni membe gemok..
aku baru knal die..
trus jadik membe sbb kami ada minat yg sama..

punyelah melampau aku berdansa..
sampai koyak kasut aku..
entri berikutnya aku akan riview band ngan apa2 yang fungsi tyme kat sana..

anyway thanx to NUAR sbb pjmkan VANS dia menggantikan CONVERSE aku..
trimas jugak sbb dia jemput aku g gig..
ucapan trima kasih gak kat SYAFIQ sbb tumpangkan aku balik..
NUAR blah awal sbb die nak g MELAKA..

spt gak aku promote ZACK n thier KOMPLOT g makan RTK..
dapat ke x diowg makan RTK tu..
haha..
suke aku tgk si ariana COUPLE ngan JOANA..
weh korang jadik awek aku bley..

*rtk = roti telur kentang

p/s; tadi wa dah kene leter ngan mak wa sbb x smayang..mak wa sayang kat wa lagi..nnt ALONG qadha' eh..kalo nak g gig pun jangan lupa solat..

aku gak dapat TAG dari ZACK KOMPLOT dan TAG dari JOANA band JOANA n CO

2 ulasan:

tuLank RusuQue berkata...

waduh~memang panas ni;)

HYKAL berkata...

haha..aku maseh demam