Februari 25, 2009

boLa parT 2

yeah kembali lagi dalam membincangkan topik bola sepak..
untuk pengetahuan korang smalam, aku dan 3 orang rakan yang lain bersepakat menuju ke STADIUM PAROI untuk menyaksikan perlawanan piala FA dimana N9 menentang Penang..
pada mulanya misi agak mustahil berikutan hujan yang agak lebat di sekitar paroi dan senawang..
namun atas desakan aku yang menggunung nak menghabiskan duit menonton bola dari menonton wayang..
aku berjaya menghasut sahabat2 aku ni menonton bola..
agak berbaloi menghabiskan 8 hengget dengan menyaksikan 3 bijik gol (sbenanya 4,tapi gol last aku x pasan sbb belaku ngan pantas)..

so ada pro ngan kontra bila ko menonton bola kat STADIUM ngan ko tgk kat UMAH/MAPLEY

kalo ko tgk kat STADIUM *ko dapat jerit puas2 gila babi..xde owg nak pelik kalo ko jerit kat stadium melainkan ko jerit masa orang tgh berenti rehat *ko dapat maki REP sbelah tlinga die kalo ko duk depan2 padang n time tu REP tgh lalu dpn ko.. *ko nampak GOL live gila babi.. *ko bley nampak PLAYER yang tetiba jatuh sbb PADANG LICIN..ko dapat tgk die KOREK IDUNG time main..kat TV x tunjuk JEP.. *ada orang jual AIR BEGE KUACI xpun AIR KEBAB KACANG..(sila baca dgn terus tau)

kalo ko tgk kat UMAH/MAPLEY *ko dapat tau mamat tu offside ke x sbb kat TV ade line kuning yang diwujudkan tu.. *ko dapat tgk REPLAY GOL tu banyak kali.. *REP xtau yang ko MAKI dia..haha *ko dapat tengok sambil bebaring dan sungguh selasa penontonan KALIAN..
yang lain ko edit2la sendri eh..aku malas nak pikir banyak2..


player n9 zaman bila ntah

so dapat ke korang meningkatkan mutu bola sepak MALAYSIA bila korang tgk bola kat STADIUM.. jawapan dia MUNGKIN..macam mythbuster la ada POSSIBILITY.. sbb nape aku ckp mungkin.. sbenanya kalo kita tgk SEJARAH.. bila ramai orang datang nak SOKONG malaysia.. time tu la diowg KALAH.. contohnya PIALA MERDEKA tuari la..

pada pendapat aku..
diowg sbenanya GUGUP sebab nak jaga HATI penonton.. datang JAUH2 mesti nak M'SIA menang.. kiranya diowg pemegang AMANAH la.. besar BEB tanggungjawab tu.. bila harapan dah besar so lagi besar la tanggungjawab.. sehinggakan x tertanggung tanggung jawab tu.. tu yang kalah tu.. lagi satu bila ramai orang datang PLAYER jadik tekejut.. macam nak PERFORM konsert la kat atas PENTAS.. STAGE FRIGHT.. tu la ayat dia.. ramai orang USHA.. KECUT PERUT beb.. last2 main macam hampeh..

so kalo la kita slalu tgk diowg main bola kat STADIUM so stagefright diowg ni bekurang..
itu yang aku kata mungkin boleh meningkatkan PRESTASI pasukan bola sepak NEGARA.. peace.. nanti aku sambung lagi ye..

pee slash ass
seronok tgk negeri tewaskan penang,gol lawa2 plak tu..aku sokong no9..sori aku x knal nama..kesian gak kat mereka yang x tido pagi tengok man u seri ngan inter milan..aku puas tdo atas katil hahahahahahaha.......

Tiada ulasan: