Februari 10, 2009

cOmebaCk herOEs

tu je ayat pertama dalam kepala hotak aku mengenai LIVERPOOL..yeah..luorang memang heroes..mane taknye..lu bygkan masa lawan posmot tuari wa da menggelabah kote (jgn pikir bende lain) da la start gol mase 2nd half..tapi mmg tebaek la..aku suke feeling camtu..

aku dah bajet dah macha united mesti tgh gabra skang ni walaupun top of the table..nak jadik no1 mmg susah..tapi nak menten no 1 tu yang susah..wa suka la kalo dapat potong last game..abes dramatik..haha..da la ko asek menang 1-0 je..orang kata menang nasib..haha..ade ke nak kata liverpool menang nasib masa lawan posmot..tu namanya usaha keras..kalo menang 1-0 tu nasib ade gol..hehe..ni 3 bijik beb di sumbat ke gawang gol..

buat chelshit dan arsengal, korang patut goyang la jgn x masuk champion league season depan sudah..aku menyokong villa dan everton supaya diowg menyingkir korang dari memasukkan diri..haha aku hati busuk..


arakian yang demikian aku berharap supaya liverpool bertukar board supaya team lebih mantooop..board diowg yang sengal..dah la sponsor carlsberg..season depan tamat contract..aku harap die x sambung contract..baru bley beli jersi ori..



okay ni adalah hero2 minggu ni..


f. aurelio..gol yang laju dan x mampu ditepis

dirk kuyt seperti biasa gol2 yang dihasilkan adalah magik..kalo main snuker orang panggil amkong..haha pegi mampus janji kira gol

lu jadik lejen kat liverpool je la..xyah g club lain..xde manfaat de..as usual gol beliau gol paling stylo..

Tiada ulasan: