Februari 17, 2009

KESAH CHUCK

sbenarnya entri ni aku nak tribute kat kasut terchenta aku..
CONVERSE CHUCK TAYLOR kaler itam..


ni converse yang paling sama ngan converse mase aku beli tapi tali die lain sket..

aku beli kasut tu sehari sbelum amek result SPM..mase tu aku g midvalley ngan GEMOK..festime beb aku g sane..mase tu komuter xde trn kat stesen midvalley lagi..kalo x silap aku kitowg gerak dalam kul 3..patutnya gerak ngan arip dalam kul 1..tunggu pye tunggu kul 3 gerak tanpa kehadiran arip..

kitowg cargas je..blasah macam tau jalan..turun kat SEPUTEH..sah2 dah nampak midvalley..GEMOK nak carik baju kot ke suar..aku x ingat sangat..tapi mmg niat aku nak beli kasut..nape ntah aku mmg nak beli converse..jiwa aku kot..sbelum tu time skolah, KECHIQUE tolak kat aku JACK PURCELL die..smenjak tu kot aku jatuh chenta ngan CONVERSE..jack ilang mase aku g smayang jumaat..lahanat btol sape curik kasut aku tu..DEMN..

aku beli chuck guna duit gaji aku keje jaga parking..layan beb guna dwet sendri..tu yang sayang sangat..tapi masa kat matrix chuck penah kene campak ngan USOP BOTAK..siot ade ke die kata chuck tu kasut takraw..ek eleh..peraturan kata kasut itam..aku pakai kasut itam pun die nak tahan aku..BODOH btol..seb bek aku x pakai kasut kaler PINK..

chuck mengalami kecederaan masa nak masuk KUiTTHO..dah ada koyak sket kat tepi..masa tu aku beli adek chuck tapi bukan kulit la..kain je..full itam..aku ingat nak jadikkan adik chuck tempat xpressi diri..nak conteng2 macam KASUT NI..tapi sampai mati dah adik chuck..langsung xde perubahan..kecuali, aku letak handyplast kat belah depan..bajet bley jadik trend..

chuck makin hari makin parah..pernah gak aku bwk g jumpe doktor tapi macam xde harapan je..diowg kata macam susah nak buat..hinggalah ke hari AHAD bersamaan 15 februari 2009..chuck kanan meninggalkan aku..tapi bukan untuk selama-lamanya..akan ku cari doktor yang mampu slamatkan kamu..maafkan ku kerana mengasarimu petang itu

kalo tiada yang mampu..izinkanlah aku mencari chuck yang baru..thanx qaseh chuck kerana berkhidmat dengan penuh setia bersama aku..jasamu akan sentiasa ku kenang..miss u my sayang..

p/s aku demam sebab chuck saket

Tiada ulasan: