April 09, 2009

T . E . W . A . S

selepas beberapa kali menerima berita gembira..
pagi tadi aku menerima berita buruk..
ivanovic berjaya meningkatkan penguasaan pasukan hiddinks..
buat kali pertamanya taktik hiddinks berkesan terhadap pakar taktik benitez..
gol2 set piece chelsea sangat bagus sehingga mendiamkan aku dan boyat..

walaupun terlalu gembira pada minit2 awal..
namun kegembiraan itu musnah selepas separuh masa kedua bermula..
kekuatan tubuh badan ivanovic beserta kelajuan yang dimiliki..
menjadi batu loncatan untuk kemenangan pasukannya..
aku kagum melihat permainan beliau..
namun kekalahan terpaksa aku hadapi dengan tenang..
selepas ini mungkin ramai yang akan meset aku tentang kekalahan..
pasukan kegemaranku yang ku sokong semenjak zaman IAN RUSH lagi..

masihku ingat..
malam tu aku menyaksikan IAN RUSH bermain untuk LIVERPOOL..
berjersi hijau putih menentang MANCHESTER UNITED yang maseh berjenama SHARP..
aku memang suka menyokong pasukan yang jarang disokong oleh orang lain..
kerana waktu itu sibuk budak2 menyatakan sokongan mereka terhadap MAN U..
keputusannya LIVERPOOL tewas dengan MAN U..
waktu itu aku kurang mengenali nama2 player..
aku mengenali IAN RUSH kerana beliau dimasukkan minit2 terakhir..
dan nama beliau masih terpahat di hati ini..
walaupun beliau x menjaringkan GOL..
mungkin itu kali pertama aku menonton perlawan bola sepak EROPAH..


jersi yang aku idam2kan..

kalo first gaji aku masyuk..
ni first thing aku nak beli..

semangat sokonganku bertambah semasa DARJAH 3..
aku mudah mengenali FOWLER..
JAMIE REDKNAPP, STEVE MCMANAMAN..
DAVID JAMES antara nama yang masih ku ingat ketika itu..
ye DAVID JAMES dah lama dah jadik KEEPER..
waktu tu hidung aku pun bertampal seperti robbie fowler..
hahaha..

okay ni gol2 pagi tadi..
tahniah chelsea



**smoga liverpool berjaya jaringkan 3 gol di stamford bridge

peeslashass lu caya x..
fan liverpool paling cool..
sentiasa menerima kenyataan..
salut pagi tadi tetap menyanyi..
walaupun dah ketinggalan 2 gol..

Tiada ulasan: