April 22, 2009

L e D a K a N

bunyi meriam sungguh kuat di ANFIELD..
angsa putih berhempas pulas mengelak dari ditembak meriam..
meriam itu dikendalikan oleh seorang orang tua..
sungguh hebat beliau..
orang tua tersebut berasal dari rusia..
sekali lagi orang rusia menghampakan impian pendatang2 asing dari SPANYOL..
ntah dari mana kehebatan beliau muncul..
adakah kerana perjanjian dengan SETAN..
tapi yang penting SETAN2 merah akan lebih bersedia dengan orang tua bermuka anjing kutub utara ini..
adoi ai..
napelah si MERIAM bertemu ANGSA dahulu..
jika bertemu SETAN MERAH dulukan lebih bagus..
pasti kalah teruk SETAN MERAH..
yang penting wa tau penyanyi kumpulan BEP tu dah goyang..
alah BUDAK2 KAYA tuari menang sebab orangtua ni masuk LAMBAT..
memang ORANG PERANCIS tu simpan nak lawan team yang KUAT..
luorang x tengok ke PAGI tadi..
luorang RUGI..
wa sanggup tdo pas ISYAK nak tgk bende ni..
seb bek ada teknologi bernama youtube..
amek layan ni..



sama kuat sama hebat..


peeslashass smakin hari smakin seronok tgk bola..
apa barang menang kecik2..
seri pun besar bai..

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

memang macam pukimak cara kau taip. buang tabiat tekan "caps lock".

HYKAL berkata...

alamak PANAS ke bro..
blog wa sukati wa LA nak tekan CAPS LPCK ke x..

zAkiAh_AbDuL berkata...

ish apehal org tanpa nama tu,mencarut style murahan tol.
btw addy,aku tgk mlm tu bola tuh. what a game dude! bes gilak! sian akmal;p die keciwa sket. kehkeh