April 24, 2009

p u t e h

nape puteh slalunya di kategorikan sebagai baek..
puteh suci murni..
kalau hitam..
jahat..
tapi wa rasa ramai faveret kaler die hitam..
so manusia cenderong dgn kejahatan..
cuba lu pikir ada x warna putih yang jahat..
yang wa ingat cita bawang merah bawang puteh..
umi kalsom blakon bawang puteh..
dalam cite tu bawang puteh jadik jahat..

sbenanya dia jahat ke mak tiri bawang merah jahat..
asal mak tiri je jahat..
asal bapak tiri je rogol anak tiri..
tapi memang realitinya camtu..
tapi ada gak mak tiri ngan bapak tiri yang baek..

lu tgk x merah putih..
isnin-khamis tv3 430-530
ulangan kat tv9..
hari yang sama 835-935..
arahan isma yusoff..
mamat ni blakon jadik BUTANG dalam cite SINDARELLA..
aku layan sume cite RADIUS ONE..
cite diowg bagus..
sbb xpat jangka apa yang berlaku..

wa xpat nak bagi sinopsis cite tu..
sbb wa dah feeling ngan cite tu..
wa kesian ngan MERAH..
agak2nya situasi dia macam wa..
haha..



pelakon2 merah puteh
nak tgk klik cni jgn lupa register





peeslashass haish sume bini orang yang blakon muda remaja tu..

2 ulasan:

zAkiAh_AbDuL berkata...

hitam itu menawan,seksi;)

HYKAL berkata...

yup..saya juga suka yang hitam..