April 08, 2009

e w a h - e w a h

aku duk umah ni layan ewah2..
si nabil dak mambau ngan kak engku..
jadik pengacara..
aku penah tgk sbelum ni..
tapi episod niari mmg mantul..

kalo ade kat youtube ke..
lu usha la..
episod arini..
pasal dak2 skolah..
yang klaka tu ade adik fathiah


lu kenal x sape budak tu..
die sore upin dan ipin..
gaya dia memang samseng..
siap raja ema kata..
wah dah macam diva ko ye..
baru cakap betulX3..
haha..

tapi yang x patut dalam cite ni ialah..
ade ke soklan math dia bagi agak susah2..
xde sorang pun yang jawab betul..
haha..
budak tu baru darjah 2 kot..
walaupun ada kumpulan yang dah besar..
tapi aku rasa patutnya bagi la soklan senang sket..

biasala menang kalah tu..
adat..
bn menang satu,pkr menag satu pas pun menang satu..
wa x pro mane2..
tapi wa dapat bayangkan kalo bn menang sume..
dan pembangkang akan kata ada undi hantu..
tukar undi pos..
wa rasa kata2 camtu x payah la disebut2 lepas pertandingan..
luorang mmg wajib menang ke..
x bley ke lu gagal..

wa tau..
banyak yang lu dah labur..
nak tarik pengundi..
cube kalo sume orang ikhlas nak bantu penduduk..
x kesah la lu parti mane..
kompom2 orang undi lu..
so kalo dah kalah tu terima je..
duit boleh carik..
rezki ada di mana2..
patutnya sume orang baca buku dare to fail..
ataupun berani gagal bagi mereka yang kureng dalam inggeris..

ni lagi satu yang wa x bley blah..
pasal bola sebijik..
luorang nak buat rusuhan..
blasah orang..
dem la..
semangat apa yang dah rasuk dalam diri lu..
wa nak ucapkan tahniah kat skuad jang..
hobin jang hobin..
luorang memang smart..
xkesahla menang 1 bijik je..

klate ni meme x puahhati ngan kito ke..
asa lawe je nak gaduh..
ade ke saie kito mae tipu..
gol punye cantek..
saie mu sume player state..
sesaie kawe budok2 sume..
haish..

den ingat laie maso sukma kek n9..
kek stadium MPRM..
time tu n9 monang gak lawan klantan..
fan klantan x pueh hati..
sampai maghrib kono tahan ngan fan klantan..
den sokong smangat luorang sokong negri korang..
tapi susah sangat ko trimo kekalahan..
asal kalah je gaduh..
asal gaduh je kalah..
camni la..
luorang main tomoi je la..
bukannya lu kalah kat klantan tu lu kalah trus..
baru first leg kan..

yang penting wa nak cakap kat cni..
weh keeper KLANTAN..
lu memang bodoh sebab tumbuk ZAQUAN..
apa lu dapat..
gantung game..
ha..
puas ke lu dapat tumbuk tu..
paling tidak pun tangan lu pun sakit sendiri..
ZAQUAN plak maseh hensem ngan NCE 87 dia..
walaupun ada lebam sket..
janji lebam tu ada gol dari bolos..




peeslashass kalo bn menang kat klantan..
perang kot kat mesia ni..







**wa salah inform rupanya aidil zafuan yang kene tumbuk ikut berita tv9..
rita hati panas je kat umah..

1 ulasan:

C i k P i N berkata...

zaqwan memang kacak!!! (mata berair-air teruja!)