Jun 23, 2009

p e l a r i s

arini entri pasal pelaris..
wa x ingatla..
wa ada tulis ke tak..
sebab benda ni wa selalu je bual ngan rakan2 wa..
so wa pun x ingat la..
janji wa tulis balik..

stat dari lepas fom 5 masa wa nak carik keje..
time tu wa prasan bende ni..
selalu je..
asal wa g memane je pasti ramai yang ikut..
bukan la macam makhluk2 kuning digi tu..
tapi kalo wa lepak satu tempat tu..
pasti ramai yang datang..
btol beb..
wa punyalah nak lari dari orang ramai..
tapi asal wa buat sesuatu..
pastu ramai yang akan menuju ke arah itu..

wa ingat lagi..
yang paling ketara ialah..
masa wa kat KUiTTHO dl..
kat depan taman melewar ada kedai makan..
okay la..
wa cite first day kuar makan la..
masa tu konon2 wa nak makan jauh sket..
tapi sebab ramai2 jalan kat luar..
dah macam nepal ngan indon dah wa tgk..
wa pun lepak je la..
kat kedai yang wa panggil ROGER..
dulu memang ade signbod kat kedai tu..
tapi lama kelamaan..
orang panggil nama kedai tu kedai wak JANGGUT..
nak wa cite sebab ke..
lu pikir la sendiri k..
time wa sampai tu..
xde la budak nak makan kat situ..
tapi..
pas je wa ngan beberapa kawan baru wa lepak situ..
penuh terus kedai tu..

selang beberapa bulan wa blaja kat PARIT RAJA..
wa ngan DIDY nak ubah selera..
kitowang try je kedai yang betul2 depan pagar desasiswa MELEWAR tu..
wa bagi nama kedai tu..
SALAH SILAP HARAP DI MAAFKAN..
sebab memang slalu benor tesilap oder nye..
masakan sedap..
cume harga x tahan la sket..
padahal kat parit raja kot..
lu buat ada rasa sket harga murah..
kompom ramai datang..
ada la dalam 2 -3 hari wa lepak situ..
tetiba..
ramai plak yang nak lepak situ..

situasi di senawang plak..
wa dulu lepak la azhar maju kat dataran..
time tu mat2 rempit lepak BTY..
skang ni xyah cakap..
semua dah lepak azhar maju..
wa dah malas lepak sana..
bila orang makin ramai..
kualiti makin kurang..
so air kopi dah rasa macam haram..
wa pindah azhar kocik..
tu yang wa bagi nama..
nama sebenar..
azhar bistro..
kualiti air bagus..
tapi skang dah ramai mat rempit lepak..
siot je..
penah gak wa terfikir nak apply keje kat kenny roges kat seremban parade..
jadik pelaris je..
lepak kat c2..
sian wa tgk xde pengunjung..



peeslashass agak2 kalo wa lepak surau cane??

3 ulasan:

haan berkata...

lu try r lepak surau plak..
tgk laris ke x..
hahak!

HoNey.. berkata...

alhamdulillah...meriah kot surau tu.. dpt pahala beb

fairuz berkata...

cett...bajet pelaris sangat la tu..kau nak kata aku datang azhar kecik sebab kau gak la tu..haha...