September 07, 2010

سلام ايدلفطري

wa mengucapkan salam aidilfitri kepada pembaca2 blog wa..
wa tau ayat wa kasar..
so wa harap lu maafkan wa..
sebab wa pun dah maafkan luorang..
x kesah la lu buat apa..
kutuk wa ke..
print screen komen wa ke..
promote blog wa ke..
wa dah lama maafkan dah..
tinggal lu je nak maafkan wa..
dan wa doakan lu macam datin ni doakan wa..

disamping tu wa buat 2 kad raya untuk lu orang..
pilih la mana lu nak..
nak pakai pun x pe wa x kesah..
hasil karya wa ni percuma je..
wa pun buat kat tempat yang percuma..

kad raya versi darah


kad raya versi perang


peeslashass pose lu cukup x nak raya sakan ni, kalo x cukup ganti awal2..

3 ulasan:

ina berkata...

selamat hari raye maaf zahir batin

cik elyse berkata...

addy
selamat hari raya :)

aDDy berkata...

ina selamat hari raya..our liverpool draw lak..

elyse selamat hari raya..