Ogos 24, 2010

I K L A N










memang rare kalo kita dapat tengok iklan camni..
iklan apa yang ada kat mesia..
iklan hohoholik..
iklan ribina bandung..
sedangkan pose bukanlah untuk kita melantak..
dan paling wa kurang berkenan..
bila kita x amik produk or minuman tu x boleh pose..
x bertenaga la..

wa ingat ayat liza hanim..
kalo x sahur macam mana nak pose..
kamon la..
sahur tu sunat..
lepas boleh lak anak tu nak bangun sebab hohoholik..
cuba terang elok2..
sahur tu sunnah nabi..
seelok2nya bersahurla..
supaya dapat tahan pose di siang hari nanti..
pandai2 je luorang nak menipu minda manusia kan..




peeslashass macam mana mercun tu boleh meletup cam bom?apa-apa pun wa nak meniaga mercun gak..

4 ulasan:

m.i.a berkata...

mentaliti org melayu ta sampai ke situ lagi dek~ na buat guane

[ a D D y h A I K A L ] berkata...

harap2 lepas ni adalah iklan macam ni kan..

firjani berkata...

Daripada Amru bin al-Aas r.a. bahawa Rasulullah s.a.w. bersabda: “Perbezaan diantara puasa umat Islam dengan puasa ahli kitab (Yahudi dan Nasrani) itu ialah dengan makan sahur.”

(Muslim)

aDDy berkata...

ye benar cik yat..
saya miss sahur 2 hari..
time merdeka tu dan hari selepasnya..

tapi penyampaian liza hanim dengan ayat..
kalo x sahur macam mana nak pose adalah silap..

kan lebih elok dia sebut kalo x sahur nanti ketahanan kurang..
lepas tu keluarkan hadith yang cik yat bagi..

mesti dapat nur..
bak kata kereta mayat..